FAQ

Veelgestelde vragen.

Waarmee kunnen wij u vandaag helpen?

We raden het gebruik van een abonnement voor meerdere apparaten aan, omdat dit kan leiden tot buffering en slechte streamingkwaliteit. Voor de beste
streamingervaring raden we aan om voor elk apparaat of elke verbinding een apart abonnement aan te schaffen. Heeft u echter meerdere aansluitingen
nodig, dan hebben wij een goede deal voor u. Neem contact op met ons op voor meer informatie en ontvang korting op extra abonnementen.

U kunt IPTV-abonnementen bekijken op een scala aan apparaten, waaronder smartphones, tablets, smart-tv's en streaming-apparaten zoals Amazon Fire
TV, Android TV Box en Apple TV, met behulp van alle applicaties die op uw apparaat zijn afgestemd. Bekijk onze gebruikershandleidingpagina voor
verschillende apparaattutorials!

We bieden een breed scala aan kanalen en inhoud van over de hele wereld, waaronder sport, films, tv-programma's, nieuws en meer. Ons kanaalaanbod
wordt voortdurend bijgewerkt en uitgebreid om ervoor te zorgen dat u toegang heeft tot de best mogelijke inhoud. Bekijk onze Kanaallijstpagina!

We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards, PayPal en cryptocurrency. Neem voor speciale verzoeken contact met ons op.

Wij verwerken bestellingen doorgaans handmatig (om veiligheidsredenen), dus wees geduldig na de betaling.
Uw abonnementsgegevens worden verzonden naar het e-mailadres dat u in het betalingsformulier heeft vermeld.
De bezorging van je abonnement duurt doorgaans maximaal 5 minuten maar 2 uur. Als u uw bestelling na 8 uur nog niet heeft ontvangen, neem dan
contact met ons op en controleer eerst uw inbox/spam.

Wij bieden de best presterende IPTV-service. Onze servers zijn uitgerust met hoge bandbreedte en antivriestechnologie. Ook voor bestellingen per e-mail
bieden wij een snelle bezorgservice. Mocht één van uw abonnementen niet werken, dan lossen wij altijd het probleem op of bieden wij alternatieve
abonnementen aan.